Подразделението на Euronet Worldwide, epay, става глобален партньор за дигитални услуги с добавена стойност на fintech Revolut

Подразделението на Euronet Worldwide, epay, става глобален партньор за дигитални услуги с добавена стойност на fintech Revolut

Благодарение на интеграцията на своята добре позната карта за подаръци и предплатено портфолио, epay поддържа Revolut – fintech приложение, което в момента може да се похвали с 15 милиона клиенти по целия свят – в глобалната си експанзия в 36 държави и отваря нов цифров и мобилен канал за продажби за своята брандирана партньорска мрежа.

EPAY по света в рамките на Евронет подкрепя Revolut

epay, бизнес сегмент на Euronet Worldwide, Inc. (NASDAQ: EEFT), сега е глобален партньор за дигитални карти за подаръци и предплатени продукти за водещото британско fintech приложение, Revolut. Новото партньорство между Revolut и доставчика на плащания с пълна услуга ще обхване 36 държави чрез интеграция на API в трите приложения на Revolut (Consumer, Business и Junior). Стартирайки през април 2021 г., epay започна да предоставя на клиентите на Revolut в тези страни достъп до изобилие от добре познато дигитално съдържание както на глобално, така и на местно ниво, в категориите храни, развлечения, начин на живот, игри, здраве и красота, домашен офис и офис категории от марки, като Twitch, Ikea, Nintendo, Spotify Premium. С този достъп клиентите на Revolut имат възможността да купуват, подаряват и да получават подаръчни карти и дигитално съдържание лесно и безпроблемно, без изобщо да се налага да напускат своето Revolut приложение. В допълнение към страните от фаза 1, включени през април (включващи Обединеното кралство и голяма част от Европа), през следващите месеци бързо ще последват и други страни и основни пазари като САЩ и Австралия, както и разширяване на Business приложението. което ще стартира първо във Великобритания.

Експанзия на Revolut в световен мащаб с пазари от различни категории

До този момент няма fintech приложение за пазари от различни категории, което прави Revolut първият доставчик на финансово-технологични услуги в света, който предлага тези атрактивни услуги с добавена стойност на своите клиенти в толкова широк мащаб. Това подкрепя мисията на компанията, която е да предложи първото в света наистина „глобално финансово приложение на едно гише“ с редица предимства за всички потребители. Допълнителните дигитални услуги, като например възможност за закупуване и изпращане на карти за подаръци и предплатени продукти от любимите марки на потребителите директно от приложението, допълнително обслужват тази мисия, както и помагат за привличането на нови групи клиенти за приложението, което означава по-висока степен на използване на мобилни приложения и повишена полза за клиентите и тяхното задържане.

„Нашите клиенти са предимно млади хора и пристрастени дигитални потребители, които очакват едно финансово приложение да предлага атрактивни допълнителни услуги, както и перфектно потребителско изживяване – ние предлагаме двете чрез гъвкавата интеграция на API в epay“, обяснява Maisum Dairkee, собственик на продукта в Revolut. „Интегрирането на API в epay не само осигурява достъп до широк спектър от мащабируемо съдържание, за да отговори на всички нужди на клиентите както на местно, така и на глобално ниво, но също така служи за осигуряване на перфектно и безпроблемно изживяване на клиентите, без изобщо да се налага да напускат приложението.“

Партньорство с визия и потенциал

Партньорството бързо ще се разширява. В допълнение към 36-те държави, планирани понастоящем, услугите с добавена стойност на epay ще бъдат част от стандартното предложение на Revolut за всяко ново международно стартиране на Revolut в бъдеще. Съществуващите категории също ще бъдат допълнително разширени. Например популярните категории уелнес, красота, здраве, фитнес и мода са на радара и на двете компании и се оценяват като основни категории за бъдещ растеж.

Връзката с Revolut е новаторско партньорство за epay.

„Нашите технически решения и процеси ни позволяват да предоставяме на Revolut услуги с добавена стойност чрез един API като доставчик на плащания с пълен набор от услуги“, каза Kevin Caponecchi, изпълнителен вицепрезидент и главен изпълнителен директор на epay, Software and EFT Asia Pacific Division. „Това означава, че надхвърляме класическата роля на доставчик на карти за подаръци и вместо това ставаме по-скоро инфраструктурен партньор за разгръщане в световен мащаб. Искаме да помогнем на финансово-технологичните компании като Revolut да предоставят на своите клиенти точното съдържание, което очакват или винаги са искали. Също така показваме нашата съществуваща карта за подаръци 2000+ и предплатено портфолио от партньори на бранда, нови начини за свързване с техните клиенти чрез отваряне на нови дигитални и мобилни канали за продажби като Revolut.“

Заинтересованите марки могат да се свържат с тения съществуващ epay контакт или marketing@uk.epayworldwide.com

За контакт
Безплатен номер

Търсене